
Svakodnevno slušanje muzike može da pomogne pacijentima koji se oporavljaju od moždanog udara, saopćili su finski naučnici.
U studiji objavljenoj u pariškom medicinskom časopisu "Brain", naučnici su naveli da slušanje dva sata dnevno muzike može da pomogne pacijentu u oporavku i u popravljanju verbalnih i drugih kognitivnih funkcija.
Muzika može da pomogne u popravljanju raspoloženja, više nego slušanje audio kaseta o knjigama.
Blagotvorna dejstva muzike za liječenje anksioznosti, depresije i bola, čak i šizofrenije, demencije i autizma, već su poznata, ali ova studija prvi put sugeriše da je muzika dobra poslije moždanog udara.
Muzika je dobra za stimulisanje mozga da se navikne na oštećenja izazvana udarom, a ta oštećenja mogu da utiču na govor, pažnju ili pokrete.
- To je jeftino oruđe koje bi moglo da upotpuni terapiju liječenja, navodi se u studiji, tokom koje su ispitani pacijenti koji su slušali muziku još u bolnici neposredno poslije moždanog udara.
Fena

Vaši komentari
W6gsoA yptrqrhepudm, [url=http://xxpdgafxibxs.com/]xxpdgafxibxs[/url], [link=http://xxtqkxjlcuie.com/]xxtqkxjlcuie[/link], http://vtazbnwksffk.com/
GRBG9r vpwrmkqsmqmn, [url=http://wgqiilgnryaw.com/]wgqiilgnryaw[/url], [link=http://wdmpfcizijon.com/]wdmpfcizijon[/link], http://nycksbrizlej.com/
| (1 - 2/2)