lifezona

Manjak vitamina D povećava izglede za carski rez

Zdravlje | 11:52

Trudnice kojima nedostaje vitamina D vjerojatnije će se poroditi carskim rezom, pokazalo je istraživanje. Uzorci takvih posljedica nedostaka nisu poznati, no pretpostavlja se da je nedostatak vitamina D povezan s mišićnom snagom


Kakva je izravna veza nedostatka vitamina D i načina poroda znanstvenici nisu precizno utvrdili, no istraživanje Boston Universityja nedvojbeno je pokazalo da nedostatak vitamina D povećava vjerojatnost poroda carskim rezom.

Znanstvenici bostonskog sveučilišta istražili su razinu vitamina D u krvi 253 trudnice. Njih 43 , oko 17 posto, rodilo je putem carskog reza. Otprilike 28 posto trudnica s niskom razinom vitamina D u krvi imalo je porod carskim rezom.

Dr Oliver Gillie, voditelj neprofitne organizacije Health Research Forum dodao je i kako nedostatak vitamina D je povezano s preklampsijom, a takvo stanje obično traži hitan porod carskim rezom.

Istraživanje je upozorilo i na činjenicu da trudnice u nordijskim zemljama, gdje nedostaje sunčevog svjetla, vjerojatno kronično pate od nedostatka vitamina D.

BH Telecom


Vaši komentari


IZDVAJAMO


Vrijeme u BiH

4 pretežno oblačno
Temperatura: 5
Vlažnost: 67%
Pritisak: 936 hPa
od 5 do -3

Naredna tri dana

4 oblačno sa snijegom
2°C - -3°C

4 pretežno oblačno
3°C - -3°C

4 pretežno oblačno
1°C - -5°C



Video dana: Pušenje ubija :)